سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مدل هود کن کدام است؟

?

بررسی مشخصات فنی هود کن 

بهترین مدل هود کن کدام است؟

?

تصلا– کاهش رطوبت موجود در فضا، کمک به کیفیت هوای موجود، جلوگیری از باقی ماندن ذرات چربی و غبار بر روی دیوار و سقف، جلوگیری از رشد باکتری‌ها و… از مواردی هستند که ضرورت وجود هود آشپزخانه را تأیید می‌کنند. کارکرد هود در کیفیت هوای خانه موثر است. در این مقاله به بررسی و مقایسه مشخصات فنی هود کن پرداختیم.

برند لوازم خانگی کن

برند لوازم خانگی ایرانی کن فعالیت جدی خود را با تولید انواع هود از سال 1362 شروع کرد. گروه بزرگ کن طی این سال‌ها تلاش کرده تا محصولاتی باکیفیت درخور سلیقه و نیاز مردم ایران طراحی و تولید کند.

برند کن بعد از ساخت و تولید انواع هود، زمینه فعالیت خود را گسترش داد و اولین اجاق گازهای توکار خود را روانه بازار کرد. در حال حاضر محصولات کن تنها به مدل‌های مختلف هود منتهی نمی‌شوند. اجاق گاز صفحه‌ای، سینک ظرفشویی، اجاق گاز توکار، فر توکار و ماکروویو از دیگر محصولات این برند ایرانی هستند.

هود کن مدل اطلس

هود کن مدل اطلس?

با وجود اینکه برند کن در زمینه طراحی و ساخت انواع هود، مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه کرده، بعضی از مدل‌های قدیمی از این برند همچنان در صدر جدول فروش قرار دارند.

یکی از مدل‌های پرفروش از انواع هود کن، مدل اطلس است که با سایز نود طراحی شده است. هود کن مدل اطلس شومینه‌ای بوده و به صفحه کلیدی لمسی مجهز شده است. همچنین شما می‌توانید توسط ریموت کنترل این هود را از راه دور کنترل کرده و تنظیم کنید.

از مهمترین ویژگی‌های هود کن مدل اطلس باید به دور فوق سریع آن اشاره کنیم. هود اطلس به یک موتور توربو مجهز شده که از قدرت مکش بالایی برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های این محصول، صدای کم موتور هنگام کار کردن هود است که از آلودگی صوتی جلوگیری می‌کند.

این دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع برای پوشش دودکش داشته و درب آن نیز به صورت دستی باز می‌شود. خاموش شدن اتوماتیک نیز از دیگر ویژگی‌های این هود است.

روشنایی هود کن مدل اطلس از نوع چراغ SMD است و فیلتر به کار رفته در آن نیز از جنس آلومینیوم است. توجه داشته باشید فیلتر آلومینیومی به کار رفته در هودهای کن قابلیت شستشو دارند.

قیمت این محصول از برند کن بین 2،100،000 تا 2،690،000 تومان در بازار متغیر است.

هود مخفی کن

هود مخفی کن?

برند کن از طرح‌های مختلف هود برای تولیدات خود استفاده کرده است. یکی از انواع هود که طرفداران بسیاری نیز دارد، هود مخفی است که برند کن، مدل آرتیما را به این شکل طراحی کرده است.

عرض هود مخفی کن مدل آرتیما، 70 سانتی‌متر است. جنس و رنگ این هود استیل بوده و بدون صفحه نمایشگر طراحی و ساخته شده است. مدل آرتیما نیز مانند مدل اطلس دارای یک موتور توربو است و صفحه کلید آن به صورت مکانیکی یا فشاری است.

هود توکار کن بهترین گزینه برای آشپزخانه‌هایی است که دارای فضایی محدودی برای نصب هود هستند. قدرت مکش هود مخفی کن مدل آرتیما بالا بوده و تا 700 متر مکعب بر ساعت قدرت دارد.

دور فوق سریع، قابلیت خاموش شدن اتوماتیک، فیلتر آلومینیومی و روشنایی چراغ SMD از دیگر ویژگی‌های هود توکار کن مدل آرتیما هستند.

موتور این محصول نیز مانند مدل اطلس صدای کمی تولید کرده و باعث آلودگی صوتی نمی‌شود.

این محصول با قیمتی متغیر از 1،420،000 تا 1،700،000 تومان در بازار موجود است.

 

ادامه مطلب

.
.
.
.
.
(تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

 

نکاتی که قبل از خرید ویدیو پروژکتور باید بدانید

 

انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک

?