سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی یخچال فریزر هایسنس از ارزان ترین تا گران ترین

?کدام یخچال هایسنس را نخریم؟ 

بررسی یخچال فریزر هایسنس از ارزان ترین تا گران ترین

?

 

تصلا– شاید سوال شما هم این است که یخچال هایسنس ساخت کجاست؟ برند هایسنس متعلق به یک کارخانه تولید لوازم‌خانگی و گوشی‌های تلفن همراه به همین نام است که در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرده‌ است. محصولات این برند به خصوص لوازم‌ خانگی آن در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان محصولات ارزان قیمت با کیفیت مناسب شناخته می‌شوند. این برند در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از یخچال فریزر را تولید کرده است. از آنجایی که کیفیت یخچال هایسنس نسبتاً بالا است، به همین دلیل انتخاب این محصولات با توجه به قیمت آن‌ها برای آن دسته از افرادی که تمایل به لوازم‌ خانگی ارزان قیمت اما با کیفیت دارند، مناسب است.

آیا یخچال هایسنس خوب است؟

به طور کلی سه مدل یخچال و فریزر خانگی توسط کارخانه‌های تولید کننده این تجهیزات طراحی و تولید می‌شود.

نوع اول Freestanding نام دارد که در واقع همان یخچال و فریزرهای دو طبقه هستند. نوع دیگر یخچال و فریزرهایی هستند که در آن‌ها فضای کوچکی در داخل یخچال به عنوان فریزر در نظر گرفته شده است که به یخدان نیز مشهور است.

این یخچال و فریزرها به integrated مشهور هستند. نوع سوم یخچال و فریزرهای خانگی که توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند به یخچال و فریزرهای Side By Side مشهور هستند. این یخچال و فریزرها از دو قسمت در کنار هم تشکیل شده‌اند که می‌توانند به صورت مجزا نیز استفاده شوند. این نوع یخچال و فریزرها معمولاً مجهز به سیستم آب‌ریز نیز هستند.

نکته مهم در خصوص یخچال فریزرهای برند هایسنس این  است که بیشتر یخچال فریزرهای این برند مجهز به قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌ای هستند که در گران قیمت‌ترین یخچال و فریزرهای موجود در بازار عرضه شده‌اند.

از طرفی طراحی ظاهری این محصولات چه از نظر رنگ و چه از نظر سبک طراحی بسیار زیبا و جذاب است. البته این محصولات مانند همه یخچال فریزرهای موجود در بازار معایبی نیز دارند. برای مثال فضای مفید آن‌ها نسبتاً محدود است.

از طرفی با توجه به سابقه حضور این محصولات در بازار، هنوز نمی‌توان به طور قطع گفت که آیا این تجهیزات کیفیت مناسبی دارند یا خیر.

برخی از انواع این یخچال و فریزرها با وجود اینکه قیمت مناسب و ظاهر زیبایی دارند واقعاً ارزش پرداخت هزینه و خریدن ندارند. مثلاً یک نمونه از یخچال و فریزر هایسنس در بازار موجود است که در پشت آن از پلاستیک قابل اشتعال و آسیب‌پذیر در برابر گرما و دمای بالا استفاده شده است.

از آنجایی که در بسیاری از موارد موتور یخچال و فریزر بسیار داغ می‌شود احتمال آتش گرفتن بدنه این یخچال‌ها وجود دارد و بهتر است آن را خریداری نکنید.

برترین یخچال و فریزر ارزان قیمت هایسنس

?

ویژگی مهم یخچال و فریزرهای برند هایسنس این است که قیمت آن‌ها نسبت به قابلیت‌هایی که دارند مناسب است البته یخچال و فریزهای دیگری از برندهای دیگر نیز در بازار وجود دارند که قیمت آن‌ها پایین‌تر از قیمت یخچال و فریزرهای هایسنس باشد.

از طرفی این برند نسبت به برندهایی مثل بوش، ال‌جی، زیمنس و یا سامسونگ که محصولات مشابهی تولید می‌کنند، چندان شناخته شده نیست. در این قسمت از چند نمونه از جدیدترین یخچال فریزهای ارزان قیمت هایسنس را معرفی می‌کنیم که ارزش خرید کردن دارند و قیمت آن‌ها نسبت به قابلیت‌هایی که دارند مناسب است.

وجه مشترک همه این یخچال و فریزرهایی که در این قسمت معرفی می‌کنیم این است که در قسمت پشت آن‌ها از فلز غیرقابل اشتعال و مقاوم نسبت به حرارت و یا آلومینیوم ساخته شده است.

 

 

ادامه مطلب

.
.
.
.
.
(تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

 

رشد 38 درصدی تولید لوازم خانگی در 11ماهه امسال

 

انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک

?