سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کیفیت و قیمت ماشین ظرفشویی های جی پلاس

?بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی‌های جی‌پلاس 

?

تصلا – برند ملی جی پلاس که جایگزین ایرانی برند ال‌جی محسوب می‌شود، چند سالی است که فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده و توانسته است رضایت مردم را تا حدود زیادی جلب کند. جی پلاس لوازم‌خانگی متنوعی را تولید کرده که یکی از آن‌ها ماشین ظرفشویی است. در این مقاله که قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس بدانید، مطرح کنیم تا در صورت تمایل برای خرید این ماشین ظرفشویی ایرانی بتوانید تصمیم ‌گیری بهتری داشته باشید.

گلدیران مدعی است ماشین ‌های ظرفشویی جی پلاس دارای امکانات پیشرفته، بهترین کیفیت و کمترین قیمت را داشته‌اند و این محصولات از زمان آغاز تولید خود با ویژگی‌ها و امکانات کاملاً پیشرفته و حرفه‌ای توانایی رقابت با برندهای مطرح و با سابقه خارجی را داشته‌اند. حال ببنیم آیا ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس توانسته‌اند چنین ادعاهای بزرگی را ثابت کنند و انتظارات مشتریان را برآورده کنند یا خیر.

ویژگی‌ها و مشخصات ماشین ظرفشویی جی پلاس

?

برخورداری از موتور Eco power inverter

موتور اینورتر هوشمند ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس می‌تواند مصرف برق دستگاه را متناسب با نیروی موردنیاز کنترل و مدیریت کند. از دیگر توانایی‌های این موتور هوشمند می‌توان به کنترل فعالیت دستگاه و بهره‌مندی از الگوریتم‌های مختلف به ‌صورت هوشمندانه اشاره کرد. در مجموع برخورداری از موتور هوشمند باعث افزایش راندمان ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس شده است.

موتور هوشمند BLDC

برخی از ماشین‌های لباسشویی جی پلاس مجهز به موتور هوشمند BLDC هستند که عمر بیشتری نسبت به موتورهای معمولی دارند و می‌توانند قدرت و راندمان دستگاه را به میزان محسوسی افزایش دهند. صدای کم و عدم ایجاد آلاینده‌های کربنی از دیگر مزایای موتورهای هوشمند BLDC هستند.

برخورداری از برنامه‌های شستشوی مختلف با کاربرد کاملاً متفاوت

ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس دارای برنامه‌های شستشوی متفاوتی هستند (معمولاً 8 برنامه) که امکان شستن انواع مختلف ظروف با میزان کثیفی متفاوت را امکان‌پذیر می‌کنند؛ از ظروف بسیار کثیف گرفته تا ظروفی حساس و ظروفی که چندان حساس نیستند.

این برنامه‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • شست‌وشوی سریع با دو حالت Quick و Fast
  • شست‌وشوی خودکار (Auto)
  • شستشوی پرقدرت (Intensive)
  • شستشوی سبک (light)
  • شست‌وشوی ملایم ظروف کریستالی (Crystal Care یا Glass Care)
  • شستشو با نصف ظرفیت (half load)
  • حالت پیش از شستشو جهت خیس شدن ظروف و آماده شدن آن‌ها برای شستشو و چربی زدایی آن‌ها. (Pre-Rinse) در ضمن می‌توانید از این برنامه شستشو برای شستشوی میوه و سبزیجات نیز استفاده کنید!
  • حالت شست‌وشوی فضای داخلی دستگاه (Self-clean)
  • حالت شستشوی اقتصادی (Eco Wash) جهت کاهش مصرف آب و برق دستگاه

برنامه شستشوی سریع

این برنامه بسته به مدل ظرفشویی با کلمه‌های Quick و Fast و Rapid مشخص شده است. حالت شستشوی سریع Quick شست‌وشوی ظروف در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین مصرف انرژی ممکن تنها در مدت 30 دقیقه را امکان‌پذیر می‌کند. حالت‌های شستشوی Fast و Rapid هم برای کاهش زمان شستشوی سایر برنامه‌ها طراحی شده‌اند و در هنگام فعال شدن آن‌ها، دستگاه از الگوریتم‌های ویژه‌ای برای کوتاه‌تر کردن زمان شستشو استفاده می‌کند.

برنامه قابلیت شستشوی خودکار (Auto)

ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس مجهز به این برنامه، می‌توانند با تشخیص هوشمند میزان کثیفی ظرف‌های درون دستگاه، بهترین زمان، دما و الگوریتم مؤثر برای شستشو را به‌ صورت خودکار انتخاب و تنظیم کنند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند

برنامه شستشوی پرقدرت (intensive)

ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس با بهره‌مندی از این قابلیت می‌توانند ظروف بسیار کثیف با لکه‌های مقاوم و سفت را با افزایش دما و همچنین پاشش آب با قدرت و فشار بالا روی آن‌ها، کاملاً تمیز و درخشان کنند

برنامه شستشو با نصف ظرفیت (Half load)

با استفاده از این حالت می‌توانید در مواقعی ظروف زیادی برای شستشو ندارید، مصرف آب و برق دستگاه را کاهش دهید و هم از سبدهای مختلف دستگاه استفاده کنید. این حالت می‌تواند به صرفه‌جویی و کاهش هزینه انرژی خانواده‌های کم‌جمعیت کمک زیادی کند.

شست‌وشوی هم‌زمان ظروف مختلف (+MixWash)

با بهره‌مندی از این حالت می‌توانید انواع مختلف ظروف با جنس‌های مختلف و با درجه حساسیت متفاوت را همزمان با یکدیگر بشویید. در هنگام استفاده از این برنامه می‌توانید ظروف شیشه‌ای و ظروف ظریف دیگر را در طبقه‌های بالا و سایر ظروف را در طبقه پایین دستگاه قرار بدهید.

حالت Self clean

به لطف وجود این حالت در ماشین لباسشویی‌های جی پلاس دیگر نیازی نیست نگران تمیز شدن فضای داخلی ماشین لباسشویی باشید؛ زیرا خود دستگاه می‌تواند فضای داخلی خود را تمیز کند؛ توصیه می‌کنیم در فواصل زمانی مشخص برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی و راندمان آن از این قابلیت استفاده کنید.

 

برای بررسی قیمت مدل ها به ادامه مطلب ها مراجعه بفرمایید

 

ادامه مطلب

.
.
.
.
.
(تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

 

رقابت شرکت‌های به نام در کنگره جهانی موبایل 2021

 

شارژ بی‌سیم با تکنولوژی شارژ هوایی شیائومی

?