سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ال جی به دنبال توسعه محصولات سرگرمی هوشمند

?

هزینه 80 میلیون دلاری ال‌ جی برای سهام استارتاپ آلفونسو 


?

تصلا – ال ‌جی در خبری که در وب‌سایت خبری ال جی این شرکت منتشر شده، گفته است که بخش بزرگی از سهام شرکت آلفونسو را که یک شرکت تلویزیونی در آمریکا است، خریداری کرده است. برند ال ‌جی که یکی از شرکت‌ها و غول‌های فناوری کره‌ای است و محصولات متنوعی از جمله لوازم‌خانگی، یخچال و فریزر و تلویزیون را در کنار محصولاتی مثل گوشی‌های تلفن همراه تولید می‌کند، توانسته است با پرداخت 80 میلیون دلار در حدود 50 درصد از سهام شرکت آمریکایی آلفونسو را خریداری کند. با خرید این میزان از سهام استارتاپ آلفونسو توسط برند ال‌ جی، این شرکت بزرگ‌ترین سهام‌ دار آلفونسو به حساب می‌آید.

?

استارتاپ آلفونسو یک شرکت فعال در حوزه جمع‌آوری و تحلیل داده است. این شرکت با انجام مطالعات و تحقیقات آماری سعی می‌کند از همه پتانسیل‌های رسانه استفاده کند تا آن را به محل امنی برای تبلیغات برندها، آژانس‌ها و شرکت‌های صنعتی و خدماتی تبدیل کند.

این استارتاپ آمریکایی فعالیت خود را از سال 2013 میلادی آغاز کرده است و تاکنون توانسته بزرگ‌ترین دیتاست یا بانک داده‌ای تلویزیون را جمع‌آوری کرده است.

این دیتاست می‌تواند برای انجام تحقیقات مختلف و همچنین هدف‌گذاری برندها و شرکت‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این با استفاده از این دیتاست می‌توان اطلاعات جامعی در خصوص طیف سنی و علاقه مخاطبان به برنامه‌های تلویزیونی و تبلیغاتی که در آن‌ها انجام می‌شود در اختیار داشت. استارتاپ آلفونسو در ابتدا فعالیت خود را در کشور هند آغاز کرد و سپس به آمریکا مهاجرت کرد.

استارتاپ آلفونسو با برترین شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون از جمله برندهای شارپ، توشیبا، هایسنس، اسکای‌وُرد و ال‌جی الکترونیکس همکاری می‌کند.

برند ال‌جی اعلام کرده خرید سهام استارتاپ آلفونسو به منظور افزایش و بهبود قابلیت‌ها و خدمات این شرکت در بخش سرویس ابری یا Cloud این برند در کنار ال‌جی چنل انجام شده است. همچنین برند ال‌جی اعلام کرده قصد دارد خدمات خود در بخش تولید محتوا و حذف مخاطب را نیز توسعه دهد.

ال‌جی گفته بر اساس آمار ثبت شده بیش از 90 درصد از تلویزیون‌های این شرکت که چند سال اخیر تولید شده‌اند، همگی از نوع تلویزیون‌های هوشمند هستند و به همین دلیل این شرکت باید از علایق مشتریان و کاربران تلویزیون‌های خود آگاه باشد تا بتواند به آن‌ها محتواهای مورد علاقه‌شان را نمایش دهد و همچنین خدمات مناسب با آن‌ها را در اختیارشان قرار دهد.

ادامه مطلب

.
.
.
.
.
(تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

 

تجربه پرواز با واقعی‌ترین برنامه‌های شبیه‌ساز پرواز

 

رونمایی Acer از مانیتور مخصوص گیمینگ در CES

?