سفارش تبلیغ
صبا ویژن

?بررسی پرفروشترین تلویزیون های بازار در آذر ماه 99

?بررسی پرفروش‌ترین تلویزیون ‌های بازار در آذر ماه 99 + قیمت


?

تصلا - بسیاری از افراد در هنگام خرید تلویزیون برای انتخاب از میان برندها و مدل‌ها سردرگم می‌شوند. اطلاع از پرفروش ترین تلویزیون ها می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بهتر تا حدودی کمک کند؛ البته باید به این موضوع توجه کنید که مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت تلویزیون نیز نقش مهمی در افزایش فروش آن دارد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از پرفروش‌ترین تلویزیون ‌های سه فروشگاه آنلاین مطرح و شناخته‌شده یعنی ترب، دیجی کالا و ایمالز در آذرماه سال جاری را معرفی کنیم و به‌صورت مختصر با اصلی‌ترین مشخصات و نقاط قوت و ضعف آن‌ها آشنا شویم.

در هر سه فروشگاه تلویزیون‌های برندهای ایرانی که تمام آن‌ها جزو تلویزیون‌‌های میان‌رده محسوب می‌شوند، عنوان پرفروش‌ترین‌ها را از آن خود کرده‌اند که با توجه به گرانی دلار و کم رنگ شدن حضور برندهای خارجی صوتی و تصویری در ایران جای تعجب نیست؛ البته افزایش قابل‌توجه کیفیت تلویزیون‌های ایرانی در سال‌های اخیر و تولید تلویزیون‌های به‌روز با فناوری‌های جدید توسط برندهای ایرانی هم موضوعی غیرقابل‌انکار است و به‌ جرات می‌توان گفت کیفیت این تلویزیون‌ها در بسیاری از موارد و زمینه‌ها با تلویزیون‌های خارجی میان‌رده قابل‌مقایسه است.

پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی

اگر بخواهیم پرفروش ترین تلویزیون های برند ایرانی را نام ببریم، بدون تردید ابتدا باید ایکس ویژن، اسنوا و جی پلاس را ذکر و پس از آن برندهای TCL و سام الکتریک را نیز به فهرست خود اضافه کنیم. نام دوو نیز کم‌ و بیش در میان پرفروش‌ترین برندهای تلویزیون‌های ایرانی دیده می‌شود.

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های خارجی

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های برندهای خارجی نیز متعلق به برندهای سامسونگ و ال‌جی هستند که موضوع جدیدی نیست. در ضمن با نگاه به فهرست پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها در آذرماه سال جاری متوجه می‌شویم اکثر افراد به خرید تلویزیون‌های 4K با اندازه‌های 50 و 55 اینچ روی آورده‌‌اند.

شاید آغاز فرآیند HD شدن شبکه‌های صدا و سیما در این اتفاق بی‌تاثیر نبوده است؛ زیرا برای دریافت این شبکه‌ها نیازمند استفاده از گیرنده دیجیتالی DVB-T2 با قابلیت پشتیبانی از کدک HEVC H.265 است و گیرنده‌های دیجیتالی داخلی تمام تلویزیون‌های 4K جدید ایرانی یا مونتاژشده در ایران، این دو ویژگی را دارند.

لازم به توضیح است تلویزیون‌های معرفی‌شده در این مقاله تنها پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها هستند، نه بهترین تلویزیون‌ها!

 

ادامه مطلب

.
.
.
.
.
تصلا (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

 

قدرت مودم جیبی را دست کم نگیرید!

 

تلویزیون‌های رول شونده تی سی ال به بازار می‌آید

 

?